Never Perfect.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Hime desu.. don't forget to Follow me , Insya-Allah i will follow you back =)


Bigfoots!

CutieBaby(s)

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Aini Aishah
Others:   


06.May.2012 (Out~)


\\ Assalammualaikum //
\\ Hi! Konnichiwa! Annyeonghaseyo! Nin Hao! // 

Wahh hari ni hari paling best for aini ... nak tau kenapa?
Akhirnya aini boleh juga keluar dengan Qurratu , Syaida & Fatihah .. 
dah lama sngt kami janji nak keluar tp hari ni baru boleh keluar... 

 

That's Me  

Qurratu & Syaida's peace lol~

Sebenarnya kami bukan keluar p mana pun ... kami dok melepak dlm rumah ja
dok sembang merapu tak habis... time nie kami dok melepak dekat umah Fatihah =D


Syaida , Qurratu and Fatihah
dalam pukul 5:15pm mcm tu kami keluar p makan ... 
biasa la bila dah sembang lama sngt tu mesti lapar jugak kan ... hehe
tngk tu depa jalan bukan nak ingat org ... depa jalan tiga ja pastu aini ni depa tinggal dekat belakang sorang-II
*Aini memang selalu jalan sorang-II dekat belakang*

Okey malas nak cerita ...
that's all ... bye bye ~ #peace