Never Perfect.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Hime desu.. don't forget to Follow me , Insya-Allah i will follow you back =)


Bigfoots!

CutieBaby(s)

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Aini Aishah
Others:   


07.February.2012

Assalammualaikum~~ ♥ 

Hi! Konnichiwa! Annyeonghaseyo! Nin Hao!

Hari nie aini ada banyak sngt Homework ... okey tak da lah banyak sngt pun ... 
entah kenapa rasa rajin nak teman Qurratu Ainie  mai umah sukan dia hari nie...
okey duduk kat sana sngt membosan kan... aini dah la bukan yg jenis Friendly sngt ... 
duduk kat sana dok buat homework , dengar lagu, & main camera ... =.=''



English Homework

tapi Alhamdulilah homework yg banyak mcm gunung tu dh boleh bagi jadi tak mcm gunung dah ... 
kalau duduk kan rumah nak menghadap buku pun susah aini nie ... tu yg nak sangat temna Qurratu p rumah sukan =D


okey gambar nie tak da kena megena dengan hari nie punya cerita ... hehe 

Wow!! tinggi nya NIEL kan ... untung dia jadi org tinggi 177cm ... beza ngan aini dia 14 cm ... 
*sngt jauh bezanya*


okey sampai sini dulu kot ... 
tak da benda dah nak cerita 
Bye Bye ...