Never Perfect.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Hime desu.. don't forget to Follow me , Insya-Allah i will follow you back =)


Bigfoots!

CutieBaby(s)

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Aini Aishah
Others:   


NEW!!



Assalammualaikum!

hey korang sihat x? Alhamdulilah lah klu korang semua sihat ... hehe nampak tak gambar dekat atas nie ... Ok yg tu gambar Headphone baru aini ... ok maybe tak mahal tapi aini suka headphone nie ... aini beli pun guna duit sendiri ... nasib baik duit aini cukup klu x , tak de harapan la nk beli ... sebelum nie aini dok pinjam headphone abg aini tu pun klu nk pinjam kena tunggu dia baik ... 


Kalau tak dok plan nk headphone mcm nie ... tapi kat tempat aini beli tu xda ... beli pi la headphone lain sekarang nie dok tunggu nak beli mp3 jerr ... boleh dengar lagu banyak lagu jepun... hehe 

mp3 mcm nie pun cukup la ... yg merah nie mcm kakak aini ... so klu aini xmau bagi sama aini nk beli yg warna hitam or biru tu ... ala nk dengar lagu jer pun ... beli pi la yg murah2 ... hehe 

OK sampai sini dulu lah ... bye bye ...