Never Perfect.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Hime desu.. don't forget to Follow me , Insya-Allah i will follow you back =)


Bigfoots!

CutieBaby(s)

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Aini Aishah
Others:   


miss bl0g~~~

Assalammualaikum ~~!!
Hey Guys~~

How are you ??

wahh,.... miss nye nak update blog..., tapi xda masa nak update hari ni baru ada peluang untuk update...

Huhu....dah masuk 5 hari Aini puasa .... xla penat sangat ~~~!!! lagi pun Bulan Ramadhan dah nak dekat .... wahhh xsabar nye nak tunggu bulan Ramadhan ...~~~!



Pagi tadi Aini baru jer lepas tengok cerita .....
Ikemen Desu Ne ( He's Beautiful )Episode 1




memang terbaekk lah cerita ni!!~~~ xsabar nk tunggu Episode 2 pulak 



(Ikemen Desu Ne)

Aini suka gambaq ni sbb semua watak yang Aini suka semua ada kat sini XDDD tengok Yuta Tamamori Handsome gila !~~~ XDD



A`N`Jell~~~

Aini baru perasan ada cerita yang nak dekat ngan cerita Ikemen Desu ne 

Ceritanya adalah :-


(Ouran High School Host Club)

And


Hana Kimi ( Ikemen Paradise )

maksud Aini yang sama nya ada lah org perempuan menyamar jadi lelaki 
hahaha ... pastu last sekali semuanya terbongkar~~~~!!

Ok lah~~~ 
That's All dulu ~~~ 
Bye Bye~~ 
L0ve y0u ( ~Change My Life~ )