Never Perfect.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Hime desu.. don't forget to Follow me , Insya-Allah i will follow you back =)


Bigfoots!

CutieBaby(s)

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Aini Aishah
Others:   


~09.June.2011~

Assalammualaikum~~!!

Apa Khabar ??


Dah 2hari dah Aini ngan Family Aini pi Mandi ...... huhu ...
Hari Jumaat Aini ngan Family Aini pi mandi kat Titi Hayun ... mula-mula kat umah Aini dok kata xmau mandi .....pastu sampai kat titi hayun Aini dok sua kaki dalam Aini pastu lepas Anyah n kakak terjun mandi Aini pun teringin nak mandi jugak la ...pastu terjun jugak la ..... 



Hari ni Aini pi Mandi kat Pantai Merdeka .... mula-mula segan la nak terjun ...dok kata takut hitam la ...apa la ..... pastu dok kesian kat anyah mandi sorang2 .... jadi Aini pun terjun sekali la ..... huhu dah gelap dah kulit  -.-'' yg awal2 pi cerah jer lagi ...pastu lepas mandi ...gelap sudah .....



Ni Gambaq time abah singgah nak buh minyak!!~~

Gambaq xda kerja .... hehehe

pastu lepas habis mandi kami pi shopping baju bundle pulak ..... ^,^v

masa Aini dok cari baju ..Aini ada nampak satu baju nii ... dah pegang dah pastu letak balik .... pastu mai kali yang kedua Aini saja tunjuk kat kakak Aini pastu kak chik pun nak2 baju tuu .... 
:)


Baju ni lah yang kami dok nak2 sangat tuu ^_^

Ok that's All dulu ...
Bye Bye~~! 
^.^v

Labels: , ,