Never Perfect.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Hime desu.. don't forget to Follow me , Insya-Allah i will follow you back =)


Bigfoots!

CutieBaby(s)

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Aini Aishah
Others:   


m0rning!!~~

Assalammualaikum !!~ 
Selamat Pagi semua ... 

Apa Khabar ..?

Hari ni dah hari Jumaat .. XDD
Aini xsabar nak tunggu Sabtu mingu depan .... sebab sekolah Aini ada buat aktiviti mcm2 kat sekolah masa hari Sabtu minggu depan ... ada buat jualan , umah hantu,futsal & mcm2 la lagi .... XDDD

haha... yang Aini tak sabar sekali masa lari 1malaysia tuu ...terbaik!!!!!la ... 
hehehe .... Aini siap tempah kamera kat kak Aini awal lagi ...
Aini mintak awal2 sbb xnak bagi kak Aini yg sorang lagi tu ambil ... :P
 heheh 

Dah la tiap2 kali ada aktiviti apa dia ja nk pegang .... tu la sbb Aini mintak awal2 ...Lagi pun Aini nak tangkap gambar Aini ngan kwn2 ...
hehehe..... pastu boleh la pi nyebok tengok org main Futsal ....
tu pun kalau xda kerja la ..... 

yang pasai umah hantu tu Aini tak tau lagi nak masuk ker tak sbb Aini bkn berani sangat ngan umah hantu nii .... dah la tengok cerita hantu pun dah takut .... ni nak masuk umah hantu pulak ..... *Seram*




Huhu ... That's All dulu .... 
Bye Bye !!!!~~