Never Perfect.
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Bias

Annyeonghaseyo. Hime desu.. don't forget to Follow me , Insya-Allah i will follow you back =)


Bigfoots!

CutieBaby(s)

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Aini Aishah
Others:   



Assalammualaikum!!!
Apa Khabar semue ?

Hari ni dah hari Sabtuesok dah nak bukak sekolah … Aini ada rasa gementar  sebab takot bukak sekolah kena marah ngan cikgu …

Aini paling tak suka kena marah ngan Cikgu … So start malam ni Aini kena tengok balik la kerja kolah apa yang Aini tak siap !!

Aini rasa Miss sanagt kat Cikgu-cikgu Aini Kat sekolah tu!!! Dua minggu kot Aini tinggal kan sekolah!! Banyak ilmu yang Aini ketinggalan

Aini tau tau nak cerita apa lagi... Sebab kepala Aini dah pusing!!!!! So nak perah sikit la otak ni .... hahaha!!! Aini pun xtau apa yang Aini dok cakap ni ..... Aini pun Hantam jerr!!!!!


~Seto Koji ~